Fandom

Norsk GTA Wiki

Sultan

66sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentarer0 Share

Sultan GTA sa.jpg

En Sultan i GTA San Andreas

Sultan er en bil produsert av Bilkjeden Karin i Grand Theft Auto: San Andreas,Grand Theft Auto IV og Grand Theft Auto: Chinatown Wars.

Utsende i GTA San AndreasRediger

Sultan er basert på 1990-tallets GC Chassis Subaru Impreza WRX(eller WRX STi). I likhet med Subaru, har den en liten, men kraftig turboladet motor, og en firehjulstrekk layout. Ytelsen er sammenlignbar med sports kupeer og superbiler i spillet, mens  firehjulstrekk systemet gjør den spesielt kontrollerbar, det er mindre utsatt for å møste kontrol enn andre bakhjulstrekk biler.  Sultan er den raskeste firedørs bil i spillet. Den eneste ulempen til sultanen er den dårlig bygge kvaliteten. sultan's fremside eller bakside kan bli deformert, selv i lav hastighet kollisjoner med andre biler.

Spillere favør sultanen for drive-by angrep, på grunn av sine fire seters kapasitet og evne til å løpe i rivaliserende gjeng eller politi kjøretøyer, det har også et stort utvalg av modifikasjoner

Utsende i GTA IVRediger

Sulta

Sultan er produsert av Karin, som utvikler Grand Theft Auto IV Sultan på japanske import styling av forrige Sultan, men ikke lenger likner en japansk bil. Den har en 1998-2004 Lexus IS inspirert Framside , sidene (inkludert bunnen halvdelene av dørene) og bakre påvirkes sterkt av Mitsubishi Lancer Evolution V (med en litt endret baklys design), men i drivhuset (herunder toppen halvdelene av dører) er mye nærmere 1998-2004 Lexus IS.

n er fortsatt rask, bra grep og engasjerende, grunnen er en kraftig 3.5L Twin Turbo rekkesekser motor og firehjulsdrift-system. Mens mange av samme størrelse sedaner tilbyr lignende rett linje ytelse, gjør den ekstra stabiliteten i Sultan raske svinger, noe som gjør det til et perfekt valg for løp og utflukter, og en av de beste 4-dørs biler i spillet. Non-tuned Sultans kommer med alarmer, de mest populære formene er hornet og piper versjoner. Toppfarten er 150 km / t (93 mph).

Etter å ha samlet alle tretti biler for Steviegår han med å kjøpe biler fra Niko Bellic, med sultanen kan man få$ 3500.

Tilfeldig wiki