Fandom

Norsk GTA Wiki

The Truth

66sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentarer0 Share

KARAKTER
The Truth
TheTruth-GTASA.jpg
Opptreden(er): Grand Theft Auto: San Andreas
Fullt navn: The Truth
Status: I live
Kjønn:

Mann

Hjem: Leafy Hollow, Flint County
Nasjonalitet: Amerikansk
Tilknytninger: Carl Johnson
Dwaine
Jethro
Zero
Frank Tenpenny
Kjøretøy: The Mothership
Businesses: Marihuana dealing
Stemmeskuespiller: Peter Fonda

Shoot? I'm a Hippie! The only thing I've ever shot is acid. I heard of a dude who snorted it once. Thought the moon was a dog and his nose was a kangaroo! WOOOOO!

The Truth er en karakter i Grand Theft Auto serien og dukker opp som en hovedperson i Grand Theft Auto: San Andreas.

BeskrivelseRediger

The Truth er en aldrende hippie som lever i Flint County og eide tidligere en cannabis gård der.

Som en konspirasjonsteoretiker er The Truth tilsynelatende godt klar over konspirasjoner rundt regjeringen og relaterte organisasjoner (inkludert offentlige myndigheter og politiet), noe som får han til å stille spørsmål om CJ etter å ha fullført oppdrag fra Mike Toreno. The Truth eier også en van kalt "The Mothership", selv om han hevder at han reiser via astral geita hans, Herbie, og er kjent med mekanikerne Dwaine og Jethro, sammen med elektronikkeksperten Zero.

BiografiRediger

GTA San AndreasRediger

The Truth og Carl Johnson ble venner mens CJ var i eksil i etter Badlands. CJ hjalp Truth med tyveriet av en skurtresker og destruksjonen av hans egen gårds avlinger etter at politiet fikk vite om gården. Etter at CJ kjøperen forlatt flybane ved utkanten av Las Venturas, søker The Truth CJs hjelp nok en gang, denne gangen for å stjele en statlig eiendom, inkludert en Jetpack fra Area 69 militære komplekset og en enhet som inneholder den ukjente "green goo" transportert av et tungt bevoktet tog.

"I mean, far out man. You know I mean, you beat the system! I tried for 30 years to cross over, but you managed it man."

―Truth til Carl, etter Tenpennys død

Truth dukker senere opp etter at Carl og Sweet forårsaket Tenpennys død og sier at han prøvde å "slå systemet" i 30 år og hilser Carl for å ha gjort det.

Opptredener i OppdragRediger

Tilfeldig wiki